Сайт працює у тестовому режимі

Офіційний вебсайт

ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

Зверенння успішно відправленно

Порядок організації та проведення особистого прийому громадян у Центральній виборчій комісії


1. Цим Порядком визначено основні вимоги до організації та проведення особистого прийому громадян у Центральній виборчій комісії (далі – Комісія).

2. Особистий прийом громадян Головою Комісії, заступниками Голови Комісії, секретарем Комісії та членами Комісії проводиться в їх робочих приміщеннях у встановлені графіком дні з 16 до 18 години.

У разі відсутності члена Комісії особистий прийом здійснює інший член Комісії, визначений для взаємозамінності. У разі відсутності одразу двох членів Комісії, визначених для взаємозамінності, особистий прийом здійснює член Комісії, визначений Головою Комісії.

Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, осіб з інвалідністю внаслідок війни та жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”, проводиться першочергово.

3. Попередній запис громадян на особистий прийом до Голови Комісії, заступників Голови Комісії, секретаря Комісії та членів Комісії здійснюється відповідними працівниками патронатної служби Комісії в установлені графіком дні з 9 до 13 години.

4. Під час попереднього запису громадян на особистий прийом у Комісії з’ясовується прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи органів державної влади він звертався і яке було прийняте рішення, вивчаються документи, інші матеріали, що подаються ним для обґрунтування своїх заяв (клопотань), скарг або пропозицій (зауважень).

Не допускається з’ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

5. Вхід громадян на прийом до членів Комісії здійснюється за замовленням відповідного працівника патронатної служби Комісії з оформленням перепустки та пред’явленням документів, що посвідчують особу громадянина.

6. Повторний прийом громадянина з питання, яке вже розглядалося членами Комісії, проводиться в разі, якщо питання, порушене у першому обґрунтованому зверненні, не було вирішене по суті.

У разі повторного звернення громадянина вивчаються архівні матеріали з порушеного питання, з’ясовуються причини, які його викликали, надаються необхідні роз’яснення. 

7. Список громадян на особистий прийом у Комісії із зазначенням прізвищ, імен, по батькові, змісту порушуваних ними питань подається відповідним працівником патронатної служби Комісії посадовій особі Комісії, до якої звертаються громадяни.

8. Під час проведення особистого прийому громадян у Комісії можуть бути присутні їх представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах із цими громадянами.

Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому громадян не допускається.

9. У разі якщо порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через його складність і необхідність додаткового вивчення, громадянинові може бути запропоновано викласти зміст цього питання у формі письмової заяви.

Подана громадянином на особистому прийомі письмова заява розглядається у порядку, встановленому законодавством України.

Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).

10. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, працівники патронатної служби Комісії із залученням у разі необхідності працівників структурних підрозділів Секретаріату Комісії, Служби розпорядника Державного реєстру виборців готують проєкти доручень і подають їх на розгляд відповідно Голови Комісії, заступників Голови Комісії, секретаря Комісії, членів Комісії.

11. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідними працівниками патронатної служби Комісії у журналі обліку особистого прийому громадян у Центральній виборчій комісії та передаються до Управління регламентного забезпечення діяльності Комісії Секретаріату Комісії для подальшої реєстрації в автоматизованій системі “Документообіг”.

12. Управління регламентного забезпечення діяльності Комісії Секретаріату Комісії здійснює систематичний аналіз звернень громадян на особистому прийомі в Комісії.