Сайт працює у тестовому режимі

Офіційний вебсайт

ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

Зверенння успішно відправленно

Конкурси


Проведення конкурсів на зайняття вакантних посад державної служби здійснюється відповідно до норм, встановлених Законом України «Про державну службу» та Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року №246 

Добір на вакантні посади державної служби у Секретаріаті Центральної виборчої комісії
Конкурси на зайняття вакантних посад державної служби у Секретаріаті Центральної виборчої комісії
Призначення на вакантні посади державної служби в Секретаріаті Центральної виборчої комісії громадян України в період дії воєнного стану

 

Долучайтеся!

Щоб подати документи на омріяну вами вакансію в Секретаріаті Центральної виборчої комісії, пройдіть наступні кроки:

КРОК 1: Після того, як ви зайдете в особистий кабінет, перейдіть на головну сторінку https://career.gov.ua/ та в розділі “Державний орган” оберіть “Центральна виборча комісія”

КРОК 2: Натисніть кнопку “Знайти вакансії”

КРОК 3: Оберіть із знайдених позицій цікаву вам посаду та натисніть “Подати запит”

КРОК 4: Приєднайте необхідні документи та натисніть кнопку “Надіслати до державного органу”

За додатковою інформацією можна також звертатися за телефоном (044) 256-81-19 або на електронну пошту personnel@cvk.gov.ua.

Радимо ознайомитися з інформацією про підготовку документів для участі в конкурсі.

ПІДГОТОВКА ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ УЧАСТІ В КОНКУРСІ

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі на зайняття посади державної служби, подає таку інформацію:

1) заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за формою (бланк заяви);

2) резюме за встановленою формою (бланк резюме), в якому обов’язково зазначається така інформація:

  • • прізвище, ім’я, по батькові кандидата;
  • • реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;
  • • підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;
  • • підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;
  • • відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах у відповідній сфері, визначеній в умовах конкурсу, та на керівних посадах (за наявності відповідних вимог);

3)  заяву, в якій повідомляє про те, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону (бланк заяви).

Подавати додатки до заяви не обов’язково;

4) на посаду державної служби категорії “А” – підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткову інформацію, яка підтверджує відповідність установленим вимогам, зокрема стосовно попередніх результатів тестування, досвіду роботи, професійних компетентностей, репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації тощо).

На електронні документи, що подаються для участі в конкурсі, накладається кваліфікований електронний підпис кандидата.

Особа з інвалідністю, яка бажає взяти участь у конкурсі та за наявності підстав потребує розумного пристосування, подає заяву за формою згідно з додатком 3 до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (бланк заяви).

Кандидати на зайняття посади державної служби проходять такі етапи оцінювання:

тестування на знання законодавства – тест на визначення рівня знань Конституції України, законодавства про державну службу, антикорупційного та іншого законодавства (перелік тестових завдань оприлюднено на вебсайті НАДС  https://nads.gov.ua);

ситуаційні завдання розв’язуються кандидатами на зайняття посад державної служби категорій “А” та “Б” письмово (власноруч або з використанням комп’ютерної техніки). Кількість таких завдань (від одного до трьох) визначає Конкурсна комісія залежно від установлених вимог до професійної компетентності;

співбесіду проводить Конкурсна комісія.

Більш детально з конкурсною процедурою можна ознайомитись у Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами).

Документом, що підтверджує рівень володіння іноземною мовою, є сертифікат відповідно до Загальноєвропейської рекомендації з мовної освіти (https://rm.coe.int/1680459f97) або кваліфікаційні документи (диплом про вищу освіту, науковий ступінь), пов’язані з використанням цих мов.

ДОКУМЕНТ ПРО ОСВІТУ 

Для подання інформації на участь у конкурсі зазначаються лише відомості, які містяться у ньому.

Водночас надання оригіналів документів про освіту (диплом та додатки до нього) необхідно для розгляду питання щодо призначення на посаду державної служби.

Якщо у Вас іноземний диплом про освіту:

Визнання іноземних документів про освіту відбувається в індивідуальному порядку.

Уповноважений визнавати дипломи – Національний інформаційний центр академічної мобільності ENIC UKRAINE.

Документи, які необхідно подати:

  • • заява;
  • • засвідчені в установленому законодавством порядку копія та переклад українською мовою легалізованого іноземного документа про освіту та додаток до нього;
  • • копії документів про попередню (середню, професійну або вищу) освіту за наявності;
  • • копії документів, що засвідчують особу заявника.

Попередньо необхідна онлайн-реєстрація на сайті naric.in.ua. Після реєстрації документи необхідно подати особисто або надіслати кур’єром.

Детальну інформацію щодо подачі документів для процедури визнання можна отримати в ДП “Інформаційно-іміджевий центр” Міністерства освіти і науки України за адресою: м. Київ, вул. Павловська, 26/41; тел.: (044) 486-20-43, (044) 486-25-43; на сайтах: www.enic.in.uawww.naric.in.ua.

ДЕКЛАРАЦІЯ

Подання декларацій здійснюється онлайн з накладанням кваліфікованого електронного підпису на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Декларація охоплює звітний рік (період з 1 січня до 31 грудня включно), що передує року, в якому особа подала заяву на зайняття посади (участь у конкурсі), якщо інше не передбачено законодавством, та містить інформацію станом на 31 грудня звітного року.

З детальною інформацією щодо процедури заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, а також роз’ясненнями стосовно її заповнення можна ознайомитися на офіційному вебсайті Національного агентства з питань запобігання корупції в розділі “Декларування.

КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС

Електронний підпис можна отримати в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). У деяких АЦСК послуга отримання КЕП платна, але є і безкоштовні варіанти, наприклад, в АЦСК ПАТ КБ “Приватбанк”. Для цього потрібно бути клієнтом Приватбанку та мати доступ до Приват 24.

Для отримання електронного підпису в найближчому регіональному представництві Державної  фіскальної служби України потрібно принести такі документи:

  • • заповнену та підписану Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;
  • • копію та оригінал ІПН;
  • • копію паспорта (копії 1- 2 сторінок (3 – 6 за наявності відміток) та сторінки з відміткою про реєстрацію місця проживання) та оригінал;
  • • порожній CD-R або USB-накопичувач для запису електронних ключів у потрібній кількості (для підпису та печатки знадобляться два CD-R або два USB-накопичувачі).

Перелік, контактну інформацію зазначених АЦСК та зразки заповнених заявок дивіться на сайті ЦСК ДФСУ.

Додаткова інформація щодо генерації особистих ключів